FAQ – czyli często zadawane pytania.

Czym jest designspinka?

Stworzyliśmy serwis designspinka.pl, aby wesprzeć rozwijająca się w Polsce kulturę handmade, czyli połączenie designu i rękodzieła. Jest to miejsce, w którym pojawiają się linki do najciekawszych blogów, postów, tutoriali czy DIY w sieci. Ma promować polskich twórców i umożliwiać im dzielenie się tym co najlepsze – pięknymi i ciekawymi projektami, przedmiotami, dekoracjami.

Czy każdy może zgłosić linka do publikacji na designspince?

Tak. Prosimy o upewnienie się, że link jest poprawny i odsyła w odpowiednie miejsce. Jeśli przesyłacie nam linka do czyjegoś bloga, prosimy o informację kto jest jego autorem.

Jakie są zasady publikacji na designspince?

Możliwość zgłaszania linków mają zarejestrowani użytkownicy.
Linki nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich.
Preferowane są linki do polskich blogów.
Wszystkie zgłoszenia muszą być zaakceptowane do publikacji przez administratorów.
Administratorzy designspinki mają prawo do usuwania opublikowanych linków.
W chwili obecnej nie akceptujemy linków do stron komercyjnych.

Jak szybko zgłoszony link pojawia się na designspince?

Jak najszybciej! Zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia. Potrzebujemy nieco czasu na przejrzenie zgłoszeń i jak najlepsze wyeksponowanie ich.

Jakie zdjęcia są akceptowane do publikacji?

Chcemy wspierać polską kulturę handmade, więc zależy nam na twórcach i projektantach z Polski. Zdjęcie reprezentujące post powinno być zgodne z tematyką designspinki. Preferujemy dobre i ładne zdjęcia – zwracamy uwagę na poprawną kompozycję, światło i kolor.

Jak dowiem się o tym, że moje zdjęcie zostało przyjęte do publikacji lub odrzucone?

Informacje te widoczne są w profilu użytkownika.

Które zdjęcie ze zgłoszonego postu pojawi się na designspince? Czy można zgłosić kilka zdjęć z jednego postu?

Opublikowane zostanie tylko jedno zdjęcie wskazane przez zgłaszającego.

Czy należy dodawać tagi do zgłaszanego zdjęcia?

Dodawanie tagów nie jest obowiązkowe. Opisanie swojego zgłoszenia tagami na pewno ułatwi wyszukiwanie i zwiększy jego oglądalność.

Jaki format musi mieć zgłaszane zdjęcie?

Zgłaszane zdjęcia są automatycznie przycinane do rozmiaru 240×240 pikseli. Jeśli zgłaszający chce mieć pełna kontrolę nad kompozycją, zalecamy samodzielne skadrowanie fotografii do formatu 240×240 pikseli. Zdjęcia o mniejszej wysokości lub szerokości nie będą akceptowane.

Czy akceptowane są zdjęcia i linki do stron innych niż blogi?

Tak, aczkolwiek preferowane są strony, z których możemy się dowiedzieć czegoś o twórcy. Pierwszeństwo publikacji będą miały strony gdzie oprócz zdjęć jest też opis prac.

Dlaczego mój link nie został opublikowany?

Najcześciej powodem są błędy techniczne:
Zbyt mały rozmiar zdjęcia lub słaba jakość
Brak opisu, tytułu, lub opis niezgodny z treścią bloga,
Błędny link. Link powinien odsyłać do konkretnego postu, a nie do głównej strony bloga.
Nie akceptujemy linków do dużych stron komercyjnych (np.: Etsy, DaWanda itp)

Czy blog, stronę na facebooku, stronę internetową można dodać tylko raz?

Nie! Ponieważ na designspinkę wklejasz zdjęcie i link do konkretnego wpisu na blogu, stronie internetowej, stronie facebook .
Dzięki temu możesz pojawiać się na designspince tak często, jak chcesz i dodawać linki ze swojej strony ile razy chcesz.

Samouczek obrazkowy, czyli jak dodawać nowe spinki?

Samouczek obrazkowy, czyli jak dodawać spinki do ulubionych?

Samouczek obrazkowy czyli jak się zarejestrować?

Samouczek obrazkowy czyli jak się zarejestrować?

Ale ossochozi?

Z cyklu o co w tej designspince chodzi.